Producenci
Promocje
Zestaw  Longue vie 1
Zestaw Longue vie 1
428,00 zł 375,00 zł
szt.
Lotion Hydra Beaute 300 ml - Tonik dla suchej skóry
Lotion Hydra Beaute 300 ml - Tonik dla suchej skóry
176,00 zł 129,00 zł
szt.
Lait Hydra Fraîcheur  400 ml
Lait Hydra Fraîcheur 400 ml
176,00 zł 129,00 zł
szt.
Zestaw Mirific
Zestaw Mirific
220,00 zł 149,00 zł
szt.
Color Touch  01
Color Touch 01
75,00 zł 35,00 zł
szt.
Brow Master 01
Brow Master 01
106,00 zł 63,00 zł
szt.
Colour Lip Balm Karmazyn
Colour Lip Balm Karmazyn
68,00 zł 43,00 zł
szt.
Zestaw do pielęgnacji okolic oczu Longue Vie
Zestaw do pielęgnacji okolic oczu Longue Vie
250,00 zł 179,00 zł
szt.
Zestaw Longue Vie z Serum
Zestaw Longue Vie z Serum
490,00 zł 375,00 zł
szt.
Kalendarz adwentowy
Kalendarz adwentowy
829,00 zł 546,00 zł
szt.
Douche Soin Hydrazone -Nawilżający krem pod prysznic
Douche Soin Hydrazone -Nawilżający krem pod prysznic
124,00 zł 94,00 zł
szt.
Zestaw  Zmywaczy Beaute - Zestaw zmywaczy dla skóry suchej
Zestaw Zmywaczy Beaute - Zestaw zmywaczy dla skóry suchej
284,00 zł 168,00 zł
szt.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, nie należy przyjąć przesyłki. Wtedy prosimy o kontakt ze Sklepem.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@monlife.lublin.pl lub telefonicznie: 514157447. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

20-570 Lublin | ul. Szmaragdowa 24 A | woj. lubelskie | tel. 81 527 50 71 | kom. 516 157 447 | info@monlife.lublin.pl | NIP: 9461478448
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl